Eftermiddag hos Fredrik och Mia!

Hej min vän! Då var det måndag igen då, skönt att den snart är slut. Har jobbat i dag. Hade en trevlig dag på jobbet. Stod assistent på en operation idag, det är var kul. Det är inte så ofta vi får göra det för det är oftast någon At-läkare som vill vara med och assistera. I går eftermiddag var jag hos Fredrik och Mia. Jag lekte med William medans dom andra jobbade med taket.


Eric, pappa, Tobbe och Fredrik jobbar på med taket.


William


William blev så glad när han fick sitta på lastmaskinen.

Vi hade även turen att bli bjudna på fika.


William och Eric sitter och fikar.


Tobbe, Fredrik, William och Chessen.


William och jag mumsar på glass och sockerkaka.


William lekte även med morfar.

Nu är det dax för spinning igen. Passet jag körde igår gick faktiskt bra även fast det var ett 75min pass. Men i dag är det ett vanligt baspass med Stefan. 

Tack för att DU finns.

Kram <3
#1 - - Hanna:

Härliga bilder! Fin blogg du har Marie. Tycker även att dina bilder från bröllopet var jättefina.



Hälsa familjen! Ha en bra dag!



Hanna (Marias syster)