Bröllop!

Hejsan min vän. I går var det bröllop. Vi hade det hur trevligt som helst. Tänkte ni skulle få se lite bilder.



Jag och Emelie innan vi skulle åka till kyrkan.


Jag och Isak innan kyrkan.


Brudparet på väg till altaret.


Här har ni man och fru Blanck.


Här är det dax för tårta.


Jag och Tobbe under middagen.


Jag och Eric.


Här leker vi lite med brudparet.


Eric läser telegram för brudparet.


Kristine och Hanna är på G.


Här är bruden och de manliga gästerna.


Här har ni brudgummen och dom kvinnliga gästerna.


Jag och bruden.


Eric är på G och dansar.


Man och fru Blanck.



Eric och bruden dansar.


Eric omringad av bruden och hennes tärna.


Hela familjen. Mamma, Fredrik, jag och pappa.


Här är världens bästa farmor. Älskar dej.

Det var lite bilder från igår. I morgon är det jobb igen. Ska nog försöka mej på ett spinning pass också tror jag.

Ha en skön söndag kväll.

Kram <3