Replay skor!

Hejsan min vän. Nu har jag kommit hem efter att varit en sväng med mamma på stan. Hon hittade en jätte fin klänning och jacka till bröllopet. Även hon handlade på Byxshopen. Vi var även in på Scorett. Så jag bestämmde mej för ett par Replay skor, som jag har provat flera gånger. Dom kommer bli riktigt snygga till min fina klänning :)) I går var det Emelie som stod för mat lagningen på kvällen. Hon fixade spagetti och köttfärssås. Och på torsdag ville hon också stå för kvällsmaten, då skulle vi få kycklingwook. Ser i fram emot det. Det är kul att hon vill laga mat, så jag uppmuntar henne att gärna laga mat. Tänkte ni skulle få se en dagens outfit bild på mej dagen till ära ;)



Jeans: Levis
Tröja och linne: H&M

Ha en bra dag. 

Kram <3

#1 - - m i l l a h . s e:

Hej Snyggo!

Ja visst är det skönt när de börjar laga mat!



Klänningen och skorna är jättefina, hoppas på en bild sen när du har de på dig oxå :O)



Kram!