Vill bara må bra igen!

God förmiddag min vän. I dag har jag sovmorgon, börjar inte jobba förs 12.30. Mådde skit i går igen.. Vill bara må bra igen. Hur länge ska man behöva må så här? Var ju och kollade på lägenhet i lördags. Det är ju svårt att säga vad man tycker. Jag bara grinade när jag kom hem. Men den blir nog bra bara jag får in mina saker och mina färger. Men det känns skit jobbigt att flytta till nått man igentlingen inte vill. Jag har ju inget val. Nu måste jag äta frukost och duscha innan det är dax att åka till jobbet.

Ha en bra dag vacker.

Kram <3

#1 - - Lägenheten:

Hej Marie!



Jag är rädd, för jag vet att du kommer gå lös på mig som en uppretad mongolhord tills jag är jättefin och du trivs som fisken. Jag vet att det är för mitt eget bästa och jag ser fram emot att bli i toppklass, men försök att inte vara för brutal när du släpper lös dina superkrafter.



Vänligen!

/Lägenheten