Världens bästa Maria!

God kväll vacker! Har inte gjort speciellt mycket i dag för utom att varit på jobbet. När jag kom hem fixade jag mat till mej och Isak. När vi ätit körde jag Isak till hans kompis Oscar, han ville sova där i natt. Då passade jag på att åka till världens bästa Maria och Robert. Fick mat även där och så mumsade vi jordgubbar. Pratade massor, tack för att jag fick komma till er i kväll. Ni betyder så mycket för mej <3. I morgon är det röd dag men jag jobbar ändå. Jobbar kväll så jag får sovmorgon iallafall.

God natt och sov gott.

Kram <3
#1 - - Prästen:

Vi har gått igenom enkäterna från föräldramötet och är lite brydda över ditt svar på frågan ”Hur tänker du fira Kristi Himmelfärds Dag?”. Jag ville mest understyka att ”Jag tänker fylla min ölhjälm med Cosmopolitan och Redbull och parta som om jag hade diplomatisk immunitet” inte är ett beteende som kyrkan kan ställa sig bakom.

Dessutom har vi återigen gått igenom ljudupptagningarna från den kakafoni ditt magparti bjöd på senast. Vid närmare granskning stämmer det tyvärr inte alls med Fader Vår. Däremot sjunger magen ”Teddybjörnen Fredriksson” när vi spelar bandet baklänges.

Vi vill att du kommer in så snart du kan. Vi har en del frågor vi skulle behöva ställa.