God kväll!

God kväll min vän. Hoppas din helg varit bra. Vad har jag gjort denna helg tro, gud vad fort det går. I fredags var jag, Isak och Eric till Torsång och käkade kvällsmat. I lördags gjorde jag inte mycket alls, körde Eric till olika ställen. Sen på eftermiddagen tvättade Eric Saaben till mej. Jag satt på Ingarvet i en brassestol och solade medans Eric tvättade bilen. I dag blev det en skön förmiddag i solen innan vi åkte till Max och käkade lunch. Tog mej i kragen och åkte och tränade på eftermiddagen. Det var tack vare värdens bästa Maria jag kom i väg. Hon sa åt mej att följa med så jag gjorde väll det då. Tack för hjälpen Maria :) Man blir alldels förslappad när det är semester och sol. Vill ju bara ligga och mysa i min solstol.

Trodde jag skulle få nyckeln till lägenheten i fredags, men jag fick aldrig det. Så jag lär väll få den i morgon, för då är det ju första augusti och lägenheten är ju min från det datumet. I morgon eftermiddag ska jag, Eric och pappa åka till Ikea och handla lite nya möbler mm. Nu väntar bara sängen.

Sov så gott min vän.

Kram <3