FK Arena!

Hejsan vacker. Blev ett litet blogg uppehåll. Har varit en jobbig helg. Jag hade iallafall efter omständigheterna en trevlig kväll hos Tess i fredags. Vi fick en mycket smarrig middag. Igår jobbade jag. Jag var väldigt trött bara, sov typ inget på fredag natt.

Idag har det varit Lugnet och FK Arena. Jag och Eric hade café pass mellan 7:30-13:30 på FK Arena. När vi jobbat klart tittade vi på Isaks match. Isak har haft innebandy cup hela dagen, han spelade samanlagt fyra matcher. Det blev två vinster, en oavgjod och en förlust.Tycker dom var jätte duktiga. Är så glad att jag har fått varit med Eric hela dagen, saknar han så himla mycket.

Nu är det soffmys för mej och Isak. Emelie är hemma hos Fredrik och Mia och bakar julgodis med Mia. Så hon ska väll hämtas någon gång i kväll. Tyvärr fick ni inget öl tips i fredags det kom annat i mellan :(. Men jag lovar att återkomma med det nästa fredag.

Ha en mysig fjärde advent.

Kram <3