Lucia!

God morgon min vän. Nu har jag precis ätit frukost i min sköna soffa. I dag är jag ledig. Nu på förmiddagen ska jag gå en sväng till skolan för Isak ska ta stelkramps spruta och ville att jag skulle vara med. På eftermiddagen ska jag köra Emelie till stallet. Tänkte även träna spinning. Var duktig igår och tränade spinning då också. Det går lite upp och ner med spinningen. Vissa veckor funkar det jätte bra med spinning tiderna och vissa veckor funkar det inte alls. Men det är väll så det är när man är ensamstående mamma :(. Hur har du det med julstressen?? Jag känner mej lugn, har bara några julklappar kvar att köpa.

Lucia firandet på jobbet igår var jätte vackert. Dom är så himla duktiga. Radio Dalarna var där och intervjuade och tog kort.


Här har vi dom duktiga lusse firarna.

Ha en bra onsdag underbar.

Kram <3