Ny vecka nya möjligheter!

God måndag vacker. Ny vecka nya möjligheter :) Hoppas din vecka börjat lika bra som min. Hade en riktigt trevlig dag på jobbet. Tänk vad det gör mycket när man får jobba med sånna man tycker om. I morgon är det lucia, vi har några arbetskamrater som lussar för oss på jobbet. Dom är jätte duktiga. Det är både gitarr och fiol i luciatåget, så jag längtar tills i morgon. Är så mysigt att sitta och titta på detta vackra luciatåg.

Jag tror jag mist en vän. Tycker det är tråkigt men jag kan inget göra. Är ju lite svårt att leva upp till allas önskemål. Så jag går nog vidare i livet istället.


Många kramar till dej....

Isak blev kvar hos mej igår. Eric måste jobba sena kvällar så Isak stannar här hos mej tills på onsdag. Så jag får rå om han några dagar extra och glad är jag för det :-D.

Ha en trevlig kväll underbar.

Kram <3