Helg!

Hejsan min vän. Hoppas din helg börjat bra. Igår var jag ledig. Det var riktigt skönt. Gick upp med Isak och tittade på julkalendern innan han gick till skolan. När han hade gått till skolan sov jag en stund på soffan. Vaknade till liv igen vid 10:00. Då tog jag tag i städningen. Tog en sväng ner på stan sen. Ringde Lisa när jag kom hem och frågade om hon ville komma över på en fika. Jag hade turen att få en leverans med lussekatter av snällaste mamma. Dom var super goda, tack mamma. På kvällen åkte jag och Isak hem till Fredrik, Mia och William och käkade och kollade på Idol finalen.

 
Faster prins var pirat igår :)

I dag har jag och Isak varit på stan. Isak ska på kalas i morgon så det skulle inhandlas present. Vi tog även en fika Waynes coffee.







I kväll kommer William hit och ska sova kvar. Det ska bli mysigt, var länge sen han var hos faster . Veckams fredags öl blev visst en dag försenad. Ska bättra mej. Men här kommer veckans fredags öl.....


Denna vecka blev det Krusovice :)

Ha en fortsatt trevlig helg underbar.

Kram <3