Öppethus!

Hejsan vacker. Hoppas du haft en bra måndag. Det har jag. Jag har jobbat, fixat kvällsmat och nyss var jag och Isak till skolan på öppethus. Det var Isaks klass som hade öppethus. Föräldrarna och barnen skulle gå runt på olika stationer. Allt handlade om hur man får en lampa att lysa. Och till hjälp hade man lampa, baterier, batterihållare och kabel. På första stationen var det vi föräldrar som skulle få lampan att lysa med hjälp av lampa, batteri och kabel. Och jag lyckades.... jippi vad jag kände mej lycklig. Nu tror jag det blir en kopp te i soffan, är så himla frysen. Det blev ingen innebandy för Isak i dag för han har ont i halsen. Vi får hoppas att det är bättre tills på torsdag när det är träning igen. Fick ett sms av Emelie igår där hon berättade att hon är en av dom nominerade till Svedens lucia. Så nu håller jag tummarna för mitt hjärta.

Ha en underbar kväll.

Kram <3