God jul!

God jul min vän. Ville bara sända en God jul till er. Själv mår jag skit. Men jag har ju satt mej själv i denna sits så jag får väll stå mitt kast. Ska bara försöka överleva dessa dagar. Men det känns som en tung uppförsbacke. Jag vet att jag har gjort många illa i mitt liv. Man undrar ju varför man gör samma misstag flera gånger. Men nu är det som det är och jag kan inget göra. Den som vill ha med mej att göra kan väll bara fortsätta höra av sej och ni som inte tycker jag är värd er får väll ta avstånd från mej. En sak vet jag iallafall.... att hjälp ska jag ta. För jag vill inte att mitt liv ska vara så här. Förlåt för allt ont jag gjort.

All kärlek.

Kram <3
#1 - - Karin:

Jätte mycket kramar till dig du underbara människa! och du, det är helt okej att må skit...

Puss och Kram och ha en så underbar jul du bara kan.