Farmor 83år!

Hejsan vacker. Ska börja med att ursäkta språket som kommer att komma. Och mamma jag måste bara skriva detta. Fan vad jag blir trött. Trodde man skulle vara glad när det är jul, med det stämmer då inte här i alllafall. Man tror att man gör en sak för att man ska må bättre, men det blir fan bara sämre. Kan inte fatta. Vill bara må bra igen. Tänk att man kan sakna en person så mycket. Vet inte hur jag ska kunna njuta av den kommande julen. Vill inte att mina nära och kära ska behöva utstå en ledsen Marie på julafton. Men man kanske kan hoppas på mirakel. Har aldrigt trott på det förut, men man ska väll aldrig säga aldrig.......

I dag fyller min älskade farmor 83år.


Grattis på din dag världens bästa farmor <3

All kärlek.

Kram <3
#1 - - Mia:

Jag är glad vilken marie som kommer, bara du kommer och finns är jag nöjd. vi tar dig som du är!



Styrke kramar Mia