Möhippa!

Hejsan vacker. I går hade vi möhippa för min svägerska Mia. Vi började med att ta henne på jobbet sen åkte vi till Gustafs och hon fick sjunga in Mikrofonkåt i en studio. Sen blev det bubbel utomhus i Puttbo. Efter det var det middag på Bishos arms. Sen avslutade vi kvällen på Victuscella med drinkar och dans :))


Mia på jobbet.


Nu redo för en galen dag!!


Mia i studion.


Möhippe gänget!


Bubbel i Puttbo.


Mia och Maria.




Jag och Mia.


Hanna är på G!!!


Maria, Mia, Jag och Lena.




Martin, Mia och Lena på dansgolvet på Vc.


Jag och Martin.


Mia och en kille som också ska gifta sig. Han fick testa Mias krona.



Vi hade en jätte trevlig dag och kväll igår.  Men idag har jag haft det lite jobbigt. Men nu börjar det ordna upp sig :) Blev en pizza och några glas pepsi, så nu mår jag bra igen.

Ha en skön söndag kväll.

Puss och Kram <3